Blaablablabla

Längesen jag skrev här nu, kanske ska börja igen?

Aja hur som helst. Mest för o skriva av mig lite...
3 sanningar:
Jag stör mig så jävla hårt på människor. Man går runt o snackar skit om varandra sen när de ställs mot väggen så uppför dom sig som att det är helt normalt? Låtsas som ingenting, som att skitsnack tillhör vardagen. Varför har det blivit så? Seriously. Eller ååh bästa, när en person som man knappt pratat med hatar en utan anledning och går runt o säger att hon har gjort si och hon har gjort så. Sjuka personer. Fan vad skönt om jag åker.

Jag saknar många personer jag brukade vara med, jag saknar Fredrik, jag saknar Frida Sundberg fan den finaste tjejen ever och vi ses aldrig, jag saknar Anton och fyfaaaan vad jag saknar Daniel och Oskar. Så jävla sköna grabbar. Känns som sen jag började i gymnasiet så har jag glidit ifrån alla som jag verkligen tycker om... Det är inte nice. :(

Jag stör mig på mig själv väldigt mycket just nu, jag gör saker som jag egentligen inte borde. Som jag vet att jag kommer ångra, men jag gör det ändå för JAG vill. När blev jag så här självisk? Inte okej. Men jag försöker bättra mig, kanske till och med tar ut piercingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0