You can'tw in, in this game called love

Första skoldagen idag, den var helt okej faktiskt. Men vi hade en vanlig dag så vi började klockan 08.00!! INTE okej... Men men, träffade ju mina kära klasskamrater så det gjorde ingenting

Idag: Skolan, sen väntade jag efter skolan med Johan och Oskar väldigt roligt, haha! Johan sa att jag inte kunde vara tyst, så jag jag knep igen och var helt tyst i en halvtimme. Tror ni inte männskan blir arg eller?? Han blev typ jättearg hahaha. Men jag bevisade att jag kunde vara tyst så, HAH!

Nu: Sitter vid datorn och funderar as usual, ganska skönt faktiskt. Ska kika på Sex and the City filmen sen och läsa någon Gossip Girl bok. Blir nog bra det.

Imorgon: (Blir inget inlägg imorgon) Ridning sen ska jag på en fest i Solna, min kära morfar fyllde ju 90 för några dagar sen. Hoppas jag inte har för roligt...


Jag och bästavän


Kommentarer
Postat av: Veronique

men FIIIIN bild xD haha

2010-01-09 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0