Som jag vill vara

Känner mig lite fail på det här....

Igår: Var ledig hela dagen, dom som ville kunde åka till romme o åka skider med jag orkade inte haha. Självklart skulle ju mongot dit så fick vara utan han hela dagen. Snyft. Hur som helst, åkte istället till arlanda med mamma, hon skulle jobba och jag satt o väntade på henne. Fråga inte varför jag tycker bara flygplatser är mysiga. Utom den i Madrid... Usch. Så satt där i 4 timmar och läste en väldigt bra/sorlig bok.


Idag: Ska till Täby med Daniel, Kim, Jesper och Oskar. Får se vad vi gör där, shoppiiiiing? How gay. Iaf, sen träffar jag väl syster ikvälll om jag inte drar o äter med dom 4 musketörerna. Ska se om jag kan få med Johan också, men tror inte han vill det. Haha :) Puss på er



Jessica är 15 år när hon mister sin oskuld och blir gravid. Omvärlden försöker övertala henne att göra abort, men efter mycket övervägande bestämmer hon sig för att behålla barnet. Pojkvännen drar sig undan i panik och hennes föräldrar förstår inte alls hennes beslut. Men hon finner stöd hos bästa väninnans mamma, som också hon väntar barn. Det blir ett möte mellan två kvinnor över generationsgränserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0