Lite fakta om mig

ANVÄNDER DU:
mascara? - Japp
kajal? - Nästan aldrig
foundation? - Ah
läppstift? - Passar inte i det
läppglans? - De händer
plattar håret varje dag?- Sadly yes
parfym? - Om jag inte glömmer

HAR DU:
mobbat någon? - Mjaa
kompisar som är lika i sättet som du själv? - Alla är vi olika
killkompisar? - Jaa :D
tjejkompisar? - Yes
bästakompisar? - Anton, Veronica, Daniel
har du msn? -  Ah
har du lunarstorm? -  Nej
har du bilddagboken? Ja

BRUKAR DU:
bli sur för ingenting? - Beror på vilket humör jag är på
Skratta åt ingenting? -  JAXD
Gråta minst en gång i veckan? - Kan hända
Skrattar när någon ramlar? -  Nej
skratta så tårarna rinner? - Nej
för det mesta ha kul i klassrummet? -Nej jag koncentrerar mig
ha suddkrig på lektionerna? - Nej

ÖVRIGT:

Har du pojkvän ? - Nej
Vad ska du göra ikväll ? - Försöka få in J på msn :D
Är du ofta seriös ?- Det beror på situationen
Gillar du att kramas ? - Älskar det!
Gillar du att pussas? - Ja!
Har du utlänska föräldrar ? - Nej, men många tror att jag inte är svensk
Saknar du någon ? - Maybe
Mjukisbyxor eller jeans ? -  Jeans
Bada eller sola ? - Bada & Sola.
Har du fräknar ? - Nej
Favorit godis ? - Choklad (a)
Anser du att du är stark ? Nej
Är du kittlig ? - Nej
Har du en digital kamera ? - Ja
Vad har du på dig nu ? - Mjukisbyxor, linne, tröja
Hur mår du ? - Sliten
Vad kan inte du leva utan? Min kära syster
Vart har du ont ? - Ingenstans
Vem vet mest om dig? - Veronica eller Anton
Tänker du gifta dig ? - Troligtvis
Är du förlovad ? - Nej
Har du pussat någon den här månaden? Nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0