I see everything

Det är tråkigt o se dig gå från den fina killen du en gång var till något som... Jag finner inte ens ord som kan beskriva vad du har blivit. Varje gång jag kollar in i dina ögon, letar jag efter den gamla killen. Är han kvar? Vart tog han vägen? Du kan inte skylla på mig för detta betéende. För det är ingenting jag har åstakommit, det har du själv gjort genom att välja att bli den du är idag. Jag sörjer det om jag ska vara ärlig. För jag vet vem du är, jag känner den fina killen inom dig. Eller ja, kände... Nu vet jag inte vem du är längre. Jag önskar jag visste, jag letar fortfarande efter dig. Jag väntar...


One eye see everything. One eye see nothing. Nothing but the weight of being lonley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0