i feel pretty oh so pretty

Hur kunde du göra så mot henne? Hon är ju liten... Du har ett ansvar, du har bevisat hur äcklig och omogen du är. Dra åt h*lvete!
Känner mig som största f*ttan när jag fick reda på att det inte var sant... Jag borde inte ha trott på det från första början... Förlåt F, menar det verkligen! Borde vetat bättre, sorry. <3

Måste sluta lyssna på BS. Visar sig ju alltid att det inte är sant. Kuul kuul!

Imorgon blir det täby C med Veronica, Johan och kanske Henric får väl se om han bangar eller inte...
Får se vad vi hittar på. Men nu är The Sound Of Music igång och jag och Veronica säger Godnatt små sötisar!


Btw, Sophie, vi MÅÅSTE ses! puss

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha ah visst :)

2010-01-12 @ 21:11:58
URL: http://sophiehantmankollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0