Hjälp hjälp hjälp!

Jag är så uttråkad. Varit sjuk i två dagar och jag vill redan ta livet av mig. Lovely.

Sitter och kollar runt på gymnasier, grymt svårt! Vad ska man bli liksom? Veterinär, Arkeolog, Författare, Designer, Rese guide, Flygvärdinna, Skådespelerska, Artist, Fotograf? Jag vet verkligen inte...


 Så ni som känner mig, vad tycker ni jag ska bli? Alltså vad passar jag som?? Snälla svara, skulle betyda jätte mycket.

Idag: Jag ska ligga framför teven hela dagen och vara allmänt otrevlig. Låter väl kul? Känner mig bara arg och ledsen nu. Gaah!

 
Jag tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske är lite långt att åka, eftersom du inte bor i Danderyd, men Tibble är en jätte bra skola där jag tror du skulle passa! Om du gillar sköna människor o trevlig miljö, sen så finns det många linjer där. Absolut det heaste valet för mig iaf ;)



Eller kanske DAGY (Danderyds Gymnasium) är det också bra, men det beror på vilket folk du vill vara bland...folket d'r e skit sköna men det best'mmer du ! Sen tycker jag INTE att DAGY är så himmla trivsam i miljön borde göra det lite modernare!



Täby enskilda är ett bra gymnasium, men det e inte riktigt min stil, men det kanske är din? Där har dom jätte bra media inriktning och foto inriktining.



Nu var det mer skol val men tror inte du behover bestämma inriktigt så seriöst just nu men designer eller fotograf? Det har var bara mina förslag hoppas det hjälpte lite iaf

2010-02-04 @ 22:50:24
Postat av: Veroniiicaaa

du skulle passa som flygvärdinna faktiskt, om du vill gå i din kära mors fotsteg dvs.. fast då kanske du skulle vara borta så mkt :( inte helt okej. kanske... fastighetsmäklare ? skulle du passa som :) <3<3

2010-02-05 @ 16:26:05
Postat av: Anonym

Eller reseledare ?:)

2010-02-05 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0