One night in Paris

Alltså, porr måste nog vara det roligaste som finns! Seriöst!

Känner mig iallafall väldigt sliten idag, vart inte så mycket sovande inatt efter alla skräckfilmer vi såg.
Vi kollade på: Death Silence, The Ring 2, Hostel 2, The Grudge 3, sen var det någon mer. Minns inte.

Tog ett tag och komma hem för att det var någon olycka vid vägen. Jätte hemskt!
Imorgon: Ska jag till Elgiganten med V, men vi får se hur det blir med det... Annars får jag se om jag träffar Henrik. Men är inte riktigt säker på det heller. What to do, what to do. Någon som vill träffas om jag inte åker? :)

Btw, jag ska INTe klippa av mig håret. Tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag sparat mitt kära hår för länge för att klippa av det. Så jag tänker nog bara slinga tillbaka det till färgen jag hade innan. Alltså ljusbrunt/ någonting? Anyway, ska lägga in bilder på min senaste färgning snart... Före efter bilder... Kommer ihåg nu att jag aldrig gjorde det. Men snart, tills dess. You know you love me, xoxo

Btw, är det någon som vill köpa en locktång för 500kr? Kostade innan 649kr, bara använd en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0