Nothing is stopping me

Hej bloggishh!

Vaknade för inte så länge sen. Trött och sliten men jag överlever.
Idag ska jag iallafall dra till Ellinor, ska ha någon maraton (stavning?) med henne Frida och Amanda. Så det blir superkul! Ska dra med bussen som går 14.26 så jag får väl skynda mig lite.
Ska packa och lite sånt, inte för jag behöver så mycket men...

Aja, ATM  kollar jag på ZTV, tycker det är mycket bättre än MTV om jag ska vara ärlig för att ZTV har inte såna där "match maker" shit som täcker halva bilden. Nu ska jag fortsätta fixa mig, blir nog inge mer bloggande idag men vi hörs imorgon. Puss puss puss



Top of the world - Pussycat dolls
Sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0